Un studiu recent realizat de cercetătorii australieni a demonstrat că bărbaţii care beau sunt mai buni la pat. Descoperirea a rezultat în urma unui experiment realizat pe 1580 de bărbaţi australieni, la Western Australia’s Keogh Institute for Medical Research.
Cercetarea a scos la iveală că acei domni care au băut o cantitate moderată de băutură alcoolică au înregistrat cu 30% mai puţine probleme de erecţie decât cei care nu consumă deloc, iar bărbaţii care beau patru pahare pe zi timp de cinci zile pe săptămână au manifestat o erecţie bună.
Bărbaţii care beau în weekend şi cei care consumă alcool la petreceri au avut procente mai scăzute de disfuncţie erectilă decât domnii care beau o dată pe săptămână sau mai rar.
Bărbaţii cu un risc mare de a dezamăgi în pat au fost cei care beau serios şi s-au oprit, aceia care fumează şi indivizii bolnavi de inimă.
Aşadar, bărbaţilor nu le rămâne decât să bea liniştiţi şi să facă femeile fericite..
Posteaza comentariu